Gå til hovedinnhold

Det kommer nok flere blogginnlegg etter hvert, men nå er jeg inne i en roligere periode, med personlig ventesorg, livsrefleksjon og fysisk rehabilitering.  

Ønsker du følge hundetreningen min, kan du følge Youtbekanalen min så lenge. Der legges ganske jevnlig inn nye filmer, mest som en treningslogg for egen del, - men også til inspirasjon for den som trenger det. Ha fine dager så lenge💜






Populære innlegg fra denne bloggen

Husk innetrening..!

Jeg har ferie og slapper av:) Husk at det til søndag den 27. februar kl. 15.30 er innetrening i Mossehallen igjen. Velkommen og ha frem til da en god uke!

Dagens trening ble bra den!

Det var bare Marie med Aela og Astrid med Emma som kom på trening i dag. Men fint hadde vi det:) Jeg hadde satt opp to små Rally - baner, som vi hovedsakelig øvde på, men vi trente også annet. Nedenfor er en liten billedkavalkade fra dagens trening. Det ble visst ikke tatt noen bilder av Astrid i dag, derfor bruker jeg et eldre bilde av de: Aela har full fokus mot Marie... Marie med Aela i dyp konsetrasjon og fin fotposisjon... Banen er veldig våt enda, men med noen fine soldager til så blir den så fin så:) Astrid med Emma...:) Jeg går med Katla i fotposisjon... Katla var imidlertid ikke helt fornøyd med underlaget i dag. Det var bløtt... "Blæh!" ..Men å få løpe rundt en hinderstøtte er gøy likevel! Ikke akkurat Rally - trening, men nyttig likevel... "Here I come!! "Yes! I love to run!" Det er "Mammas" jente det:) Etter treningen hadde Anniken sitt Rally - kurs her, og da ble